اسلایدر

فیلتر قلمی آب آشامیدنی با اشعه UV
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

 

 

ممکن است برای شما هم پيش آمده باشد به جایی سفر کنید که در مورد سالم بودن آب آشاميدنی آن منطقه شک داشته باشید. در چنین حالتی چه می کنید؟ همه جا که آب معدنی یا بهداشتی که در دسترس نیست. در این مواقع به همراه داشتن يک گجت که بتواند آب در دسترس آن منطقه را بهداشتی کند يک نعمت است.

آنچه که در تصوير مشاهده می کنید يک گجت برای بهداشتی کردن آب آشاميدنی مشکوک است. این محصول streriPEN نام دارد. بسیار سبک است و به راحتی همانند يک قلم در جیب جای می گيرد. این قلم دارای يک باتری قابل شارژ است که به پورت USB هم وصل می شود.

تنها کافی است که آن را شارژ کرده و در یک ليوان آب آشاميدنی مشکوک فرو کنید. اين وسیله می تواند در مدت زمان یک دقيقه با کمک اشعه UV، 99% از باکتری های احتمالی موجود در آن لیوان را از بين ببرد و با خیال راحت آن را بنوشید.

قیمت آن 120$ است. با وجود آنکه کمی گران به نظر می رسد اما داشتن آن برای کساني که زیاد سفر می کنند و معمولا با پيدا کردن آب آشامیدنی سالم در مناطق مختلف مشکل دارند، می تواند ضروری باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 30 مهر 1390برچسب:, :: 17:48
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.